Meer reclameobjecten voor meer inkomsten voor Hoorn

Reactie(s)

HOORN – Gemeente Hoorn heeft een aanbesteding voor verschillende reclameconcessies gepubliceerd. Het gaat om diverse reclame objecten in de gemeente Hoorn voor een maximum duur van 120 maanden. Nieuw voor Hoorn zijn de twee reclamezuilen bij A7 en N23, de straatmeubilair waarbij gemak gecombineerd wordt met reclame en reclame in de parkeergarages. Onder perceel 10 ‘innovatie’ ziet gemeente Hoorn kansen voor beacontechnologie. Subdoel van de aanbesteding is ‘Genereren van inkomsten voor de Gemeente.’

Percelen

Het is de bedoeling om elk perceel aan één Inschrijver te gunnen. De percelen 6 en 10 kunnen aan meerdere Inschrijvers gegund worden. Dit is afhankelijk van de ideeën en kwaliteit van de
inschrijvingen.

  • Perceel 1: Abri’s; (nu 68 abri’s. Extra 31 nieuwe haltes met abri mogelijk)
  • Perceel 2: Billboards; (nu drie mag tot max. 6 billboards)
  • Perceel 3: Reclamevitrines; (nu 30 stuks, uitbreiding tot max. 40 stuks)
  • Perceel 4: Reclamezuil A7; (2 reclamemasten tot 18 meter hoog)
  • Perceel 5: Reclamezuil N23; (2 reclamemasten tot 18 meter hoog)
  • Perceel 6: Donatie straatmeubilair/speeltoestellen;
  • Perceel 7: Lichtmastreclame; (nu 62 stuks, tot max 75 stuks met min. van 50stuks)
  • Perceel 8: A0 reclameborden lantaarnpalen; (nu circa 80 borden, tot max 100st. min. 70st.)
  • Perceel 9: Reclame gemeentelijke parkeergarages (nieuw bij Jeudje en Het Park);
  • Perceel 10: Innovatief (wifi hotspots en beacon technologie)

Lees meer over dit artikel en een link naar de tender via onze partnerwebsite voor zakelijk Westfriesland, Westfrieslandinbedrijf.nl

Volg OnsWestfriesland nu ook op Facebook voor dagelijks nieuws en updates.
Up Next

Ook interessant

Reacties op deze post