HOORN – Supermarkten Deen uit Hoorn is deze week gestart met een nieuwe winkelactie onder de naam ‘Trucado’. Tot en met 7 maart kunnen boodschappers bij de winkelketen sparen voor 25 unieke goocheltrucjes. Bij iedere besteding van €15,- of bij speciale actieproducten ontvangt men een goocheltrucje.
Youtube video’s
De Supermarktketen werkt hierin samen met Youtube goochelaar Roy van Rossum. Bij ieder trucje hoort namelijk een filmpje waarin de goochelaar de truc uitlegt. Iedereen kan na het zien van het filmpje zelf de truc uitvoeren! Roy van Rossum is bekend door zijn YouTube serie ‘Goochelen doe je zo’. Deze serie heeft meer dan 5 miljoen views op YouTube.
Gouden goochelstafjes
Om de actie extra aantrekkelijk te maken zijn ook een aantal gouden goochelstafjes verstopt. De vinders van deze stafjes winnen in ieder geval een Deen waardebon. Daarnaast maken zij ook kans op een goochelshow van Roy van Rossum voor hun hele klas.
Marktplaats
Inmiddels staan op Marktplaats al de eerste ‘nog nieuw in de verpakking’ trucs; “Voor een goed bod kunnen ze eigenaar wisselen.”. Tegen het einde van de actie zullen de ruilmarkten ook weer toenemen. Drie keer dezelfde goocheltruc wil je natuurlijk niet.