WOGNUM – Het dankbericht van Mary Boots gericht aan Lidl Nederland gaat viral op het internet. Mary dankte de vestiging van de Lidl in Wognum voor de goede zorgen voor haar schoonmoeder. Een verkeerd gelezen aanbieding voor steunkousen pakte uit met een kop koffie en thuisbezorging door het winkelpersoneel.
Het bericht is inmiddels meer dan 10.00 keer geliked en gedeeld door 161 personen. “Dit noem ik nou menselijk en inlevingsvermogen hebben! Kei toffe actie van deze persoon!” en “Het overtreffen van de verwachtingen van de klant is de sleutel tot succes” zijn twee van de ruim 550 reacties.
Hieronder het bericht van Mary Boots gericht aan Lidl Nederland:
Bedankt Lidl wognum voor de super hulp aan mijn schoonmoeder. Ze was lopend vanaf haar huis met de rollator naar de lidl wognum gegaan omdat ze had gezien in het reclame blaadje dat er steunkousen in de aanbieding waren…. maar ze had helaas niet naar de datum gekeken en dus was ze een paar dagen te vroeg en geheel buiten adem. De persoon van de lidl die ze ernaar vroeg had het gelukkig door en nam haar mee naar het kantoor waar ze even kon zitten en bijkomen onder het genot van een kopje koffie….. steunkousen komen pas maandag mevrouw…. maar ik spreek dit met u af als ik ze binnen heb bel ik u en kom ik met een aantal bij u langs….. zo gezegd zo gedaan dat noem ik nog eens klantvriendelijk…. en klaarstaan voor je medemens…. na ze te hebben gepast en betaald. Is ze zo blij en dankbaar…. lidl wognum bedankt .
— dankbaar.