REGIO – Het is een kleine moeite, maar levert een groot gebaar op. Met een eenvoudige actie hebben klanten van Deen een groot verschil kunnen maken voor zieke kinderen.
Afgelopen maand hebben klanten van DEEN massaal lege flessen ingezameld voor de statiegeld actie van KiKa. “Samen hebben wij een mooi bedrag bij elkaar gespaard, dat gebruikt zal worden om onderzoek naar kinderkanker te financieren”, meldt marketing manager van DEEN Geertje Meijer trots.
Cheque voor KiKa
Op maandag 17 februari overhandigde de marketing manager van DEEN de cheque aan Tuba Saritas en Steffie Jansen van KiKa. “Klanten van DEEN hebben met veel enthousiasme hun lege flessen ingeleverd voor KiKa. In totaal zijn er ruim 60.000 flessen ingezameld, goed voor een mooie cheque van € 15.421,65.” aldus Geertje. Tuba Saritas is onder de indruk van de opbrengst. “Wat een fantastisch bedrag is het geworden! Het is bovendien mooi om deze campagne af te ronden op de plek waar DEEN alle lege flessen heeft verzamelt.”
Op de foto v.l.n.r.: Steffie Jansen en Tuba Saritas van Kika en Geertje Meijer (Marketingmanager DEEN).