HOORN – Gemeente Hoorn meldt inwoners dat er een storing is geweest bij online aanvragen tussen vrijdag 18 juni 9.00 uur en maandag 21 juni 21.00 uur. Indien zij online iets hebben aangevraagd bij de gemeente of 1.Hoorn en geen e-mail gekregen, kunnen zij contact opnemen met de gemeente via 0229 25 22 00 of dienstverlening@hoorn.nl. Door een storing zijn verschillende aanvragen via www.hoorn.nl niet goed binnengekomen.
Om welke aanvragen gaat het precies?
In totaal gaat het om 118 aanvragen die niet goed zijn binnengekomen bij de gemeente. Het varieert van een contactverzoek met 1.Hoorn tot de aanvraag van een parkeervergunning. En van een TONK-aanvraag tot de bestelling van een Ja/Nee-Nee/Nee sticker. We kunnen zien welke aanvragen er zijn gedaan. Maar niet wie de aanvraag heeft gedaan en wat er precies in staat.
Neem contact op
Heeft u tussen vrijdag 18 juni 9.00 uur en maandag 21 juni 21.00 uur online iets aangevraagd bij de gemeente Hoorn of 1.Hoorn? En heeft u daarna geen e-mail gekregen? Neem dan contact op met de gemeente via 0229 25 22 00 of stuur een e-mail naar dienstverlening@hoorn.nl. De gemeente kan dan controleren of uw aanvraag goed is binnengekomen. En als dat niet zo is, kunnen zij dit herstellen. Heeft u na uw aanvraag wel een e-mail ontvangen van de gemeente of 1.Hoorn? Dan is uw aanvraag goed aangekomen. Twijfelt u of heeft u vragen? Neem ook dan contact op met de gemeente.
Bron tekst en foto: Gemeente Hoorn