MEDEMBLIK – ‘Vindt u dat de gemeente voldoende bereikbaar is?’ ‘Communiceert de gemeente in heldere taal?’ en ‘Wordt u tijdig teruggebeld als u een vraag heeft gesteld?’ Zomaar een paar vragen uit de enquête over dienstverlening. K
omende week wordt de enquête uitgestuurd naar ruim zesduizend inwoners en ondernemers binnen de gemeente. Iedereen is welkom om mee te denken over de gemeentelijke dienstverlening en kan hier de vragenlijst invullen(Verwijst naar een externe website). De resultaten worden meegenomen in de visie op dienstverlening.
Meedoen
Burgemeester Michiel Pijl: “We hopen dat veel inwoners en bedrijven meedoen met deze enquête. Zo krijgen we een beter beeld en kunnen we ook een beter plan maken voor onze dienstverlening.”
We beschrijven in onze visie op dienstverlening wat we willen bereiken. Hierin staan onze doelen en resultaten voor de komende jaren. Om dit te kunnen meten worden er normen opgesteld. De resultaten uit de enquête helpen ons prioriteiten te stellen. Ze laten zien wat inwoners belangrijk vinden in de gemeentelijke dienstverlening. Begin 2025 wordt de visie vastgesteld door de gemeenteraad.
Bron tekst en foto: Gemeente Medemblik