Het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Enkhuizen,
(tekst gaat door onder deze advertenties)
Gelet op:
•
De artikelen 2.23 en 2.42 van de Wet Basisregistratie Personen (BRP);
Overwegende dat:
•
Met ingang van 1 januari 2022 artikel 2.23 van de wet BRP is gewijzigd, waarmee de daarin genoemde bevoegdheid van het college om ambtshalve een briefadres op te nemen, wordt vervangen door een expliciete wettelijke verplichting;
•
Het college op basis van artikel 2.42 van de wet BRP de mogelijkheid heeft om een adres van een daartoe aangewezen rechtspersoon of natuurlijk persoon op te nemen als briefadresgever;
•
Indien er geen briefadresgever beschikbaar is, de gemeente een briefadres moet faciliteren;
•
Wegens de sloop van het stadskantoor, dat momenteel als gemeentelijk briefadres fungeert, een ander gemeentelijk briefadres moet worden aangewezen.
BESLUIT:
1.
Aan te wijzen de volgende rechtspersoon om als briefadresgever op te treden in de gemeente Enkhuizen:
•
Gemeente Enkhuizen, Breedstraat 53, 1601 KA Enkhuizen
2.
Dat dit besluit in werking treedt op de eerste dag nadat het besluit is bekend gemaakt.