HOORN – Per 1 januari 2024 slaat Intratuin de handen ineen met Abovo Media na een pitch met vier mediabureaus. De samenwerking omvat mediastrategie, -planning en -inkoop.
De keuze voor Abovo Media is volgens het Hoornse mediabedrijf gebaseerd op de overeenstemmende cultuur, de kwaliteit van de uitgewerkte case, de kennis van het volledige medialandschap (inclusief folderverspreiding) en vooral de affiniteit met franchiseondernemers. Henk Plessius van fma Nederland leidde de pitch, waarbij de eerste cross-mediale campagne voor 2024 momenteel in voorbereiding is.
Inspireren
Lobke Samallo, Manager Formule en Marketing Communicatie bij Intratuin, merkt op: “Abovo Media wist ons tijdens de pitch zodanig te inspireren dat we denken in hen de juiste mediapartner gevonden te hebben voor onze ambities in de toekomst.”
Rein Vogel, CCO bij Abovo Maxlead, voegt eraan toe: “Ons team is trots en enthousiast om Intratuin als klant te verwelkomen. Intratuin is marktleider en met 55 winkels in Nederland, 11 in Duitsland en 3 in België, een klant die ons past als een jas. De match op het gebied van ondernemerschap, nuchterheid en lef komt tijdens de eerste contacten al duidelijk naar voren.”