HOORN – KFC Nederland heeft na een uitgebreid oriëntatietraject mediabureau Abovo Maxlead geselecteerd als nieuwe full service media- en marketingpartner. Het bureau uit Hoorn gaat KFC ondersteunen bij het volledige crossmediale proces, van strategie en merkontwikkeling tot media-executie en digitale prestaties.
Nieuwe fase voor KFC
KFC Nederland zet in op een verdere ontwikkeling van het merk en zocht een mediapartner die creativiteit, resultaatgerichtheid en digitale innovatie combineert. “We kijken ontzettend uit naar de samenwerking met Abovo Maxlead. Samen bouwen we verder aan het merk KFC in Nederland,” zegt Tamara van Beelen, Head of Marketing bij KFC. “Dankzij onze gedeelde waarden en visie op creativiteit en innovatie hebben we er alle vertrouwen in dat we onze ambities gaan realiseren.”
Ook Abovo Maxlead is enthousiast over de samenwerking. “KFC is een iconisch merk met serieuze groeiplannen,” aldus Willem-Albert Bol, CEO van Abovo Maxlead. “Onze cultuur van ondernemerschap en lef sluit goed aan bij de waarden die KFC zocht in hun bureau. Samen kort op de bal zitten om in de dynamische foodmarkt het verschil te maken. Ons team staat klaar en kijkt uit naar een succesvolle samenwerking.”
Eerste campagne van start
De samenwerking is inmiddels van start gegaan met de lancering van de Lava Hot Wings-campagne. Dit is het eerste gezamenlijke project van Abovo Maxlead, creatief bureau Truus en PR-bureau Ovide. De campagne zet KFC’s nieuwe, extra pittige Hot Wings centraal en wordt breed verspreid via tv, radio, social media (Facebook, Instagram, TikTok, Snapchat, YouTube) en digitale out-of-home advertenties. Met deze campagne wil KFC zijn merkbeleving versterken en liefhebbers van pittig eten aanspreken.
HOORN – KFC Nederland heeft na een uitgebreid oriëntatietraject mediabureau Abovo Maxlead geselecteerd als nieuwe full service media- en marketingpartner. Het bureau uit Hoorn gaat KFC ondersteunen bij het volledige crossmediale proces, van strategie en merkontwikkeling tot media-executie en digitale prestaties.
Nieuwe fase voor KFC
KFC Nederland zet in op een verdere ontwikkeling van het merk en zocht een mediapartner die creativiteit, resultaatgerichtheid en digitale innovatie combineert. “We kijken ontzettend uit naar de samenwerking met Abovo Maxlead. Samen bouwen we verder aan het merk KFC in Nederland,” zegt Tamara van Beelen, Head of Marketing bij KFC. “Dankzij onze gedeelde waarden en visie op creativiteit en innovatie hebben we er alle vertrouwen in dat we onze ambities gaan realiseren.”
Ook Abovo Maxlead is enthousiast over de samenwerking. “KFC is een iconisch merk met serieuze groeiplannen,” aldus Willem-Albert Bol, CEO van Abovo Maxlead. “Onze cultuur van ondernemerschap en lef sluit goed aan bij de waarden die KFC zocht in hun bureau. Samen kort op de bal zitten om in de dynamische foodmarkt het verschil te maken. Ons team staat klaar en kijkt uit naar een succesvolle samenwerking.”
Eerste campagne van start
De samenwerking is inmiddels van start gegaan met de lancering van de Lava Hot Wings-campagne. Dit is het eerste gezamenlijke project van Abovo Maxlead, creatief bureau Truus en PR-bureau Ovide. De campagne zet KFC’s nieuwe, extra pittige Hot Wings centraal en wordt breed verspreid via tv, radio, social media (Facebook, Instagram, TikTok, Snapchat, YouTube) en digitale out-of-home advertenties. Met deze campagne wil KFC zijn merkbeleving versterken en liefhebbers van pittig eten aanspreken.
Complimenten en veel succes!
Ze zouden er eentje bij denoever moeten plaatsen
Ik zou ook meteen even een cursus aan het personeel geven hoe om te gaan met klanten en ze kunnen geen eens een fatsoenlijke bestelling maken
Gaat dat fout voor de 25ste keer gaan ze ja als klant ook nog even beschuldigen van niet eerlijk zijn
Ik kom er nooit meer ga wel naar hun buren McDonald’s altijd netjes en beleefd zo als het hoort 😎
Die bagger is niet te vreten, sorry