HOORN – Vanaf komend seizoen zal Abovo Media uit Hoorn op de shirts van de ploeg uit Nibbixwoud te zien zijn. Beide partijen hebben hiertoe vrijdag 5 juli 2013 een overeenkomst met elkaar gesloten. Voorzitter Hans Huiberts van SEW omschreef in drie woorden waarom beide partijen elkaar snel hadden gevonden “Jong, ambitieus en talentvol”. Drie woorden die passen bij zowel Abovo Media als WF SEW.
De beide directieleden Kees Verbeek en Marinus Zoutendijk van Abovo Media hebben in 14 jaar tijd een prachtig media-, reclame- en online bureau weten op te bouwen, waar maar liefst vijfenzestig specialisten met elkaar samenwerken voor de klanten waarvoor Abovo Media door heel Nederland actief is. Hieruit blijkt hoe ambitieus en talentvol men is waardoor men dit doel heeft kunnen bereiken.
WF SEW streeft een soortgelijk doel na en staat bekend om haar jeugdopleiding waaruit jaarlijks diverse talenten doorstromen naar de hoofdmacht. Abovo Media heeft net als WF SEW haar roots liggen binnen Westfriesland, maar beide zijn ambitieus en slaan hun vleugels uit over de rest van Nederland. Abovo Media en WF SEW zijn beide verheugd elkaar te hebben gevonden in deze overeenkomst en hopen samen verder te kunnen bouwen aan een mooie toekomst.
Tijdens de ondertekening waren Romy Laan (zeer talentvolle speler binnen de opleiding van SEW), Jo Roelof Zeeman, Hans Huiberts, Kees Verbeek en Marinus Zoutendijk aanwezig en proosten op een fijne en langdurige samenwerking.
Abovo Media uit Hoorn is de trotse nieuwe hoofdsponsor van Westfriesland SEW. Volgend seizoen prijkt het mooie logo op het wedstrijdshirt.
— Westfriesland SEW (@WF_SEW) July 5, 2013