Kennisgeving ontvangst aanvraag beschikking, Zuiderkerksteeg 14a, 1601HJ Enkhuizen
Op 30 augustus 2021 is een aanvraag ontvangen voor het vervangen van een kozijn in de achtergevel op de eerste verdieping en het aanbrengen van een Velux dakraam op locatie Zuiderkerksteeg 14a, 1601HJ Enkhuizen. De aanvraag is geregistreerd onder zaaknummer 2021-001268. De aanvraag betreft de volgende activiteiten:
- •
- •
De aanvraag zal worden behandeld volgens de reguliere procedure. Nadat de aanvraag is beoordeeld neemt de gemeente een besluit. Dit gebeurt over het algemeen binnen acht weken na ontvangst van de aanvraag. Wij kunnen deze termijn één keer verlengen met zes weken. Wij kunnen de termijn ook opschorten als er aanvullende gegevens van de aanvrager nodig zijn. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met de gemeente Enkhuizen via email vergunningen@sed-wf.nl of telefoonnummer 140228.