Brengt u binnenkort een bezoek aan het gemeentehuis: telefonisch of live aan de balie? Of zoekt u een product of dienst via de gemeentelijke website? Dan wordt u achteraf gevraagd om een korte vragenlijst in te vullen over onze dienstverlening. Op deze manier onderzoeken we wat u vindt van onze dienstverlening en hoe we dit kunnen verbeteren.
Tevreden klanten
Wethouder Robert Tesselaar: “Wat is er fijner om direct goed geholpen te worden, te vinden wat je zoekt op een website of snel de juiste persoon aan de telefoon te krijgen. Graag onderzoeken we dit samen met u, want tevreden klanten vinden wij heel belangrijk!”
Vervolg
Het onderzoek loopt voor een langere periode. De resultaten wordt voortdurend gevolgd en zo mogelijk doorgevoerd. We zullen geregeld updates geven over dit proces. De gemeente Opmeer werkt in dit onderzoek samen met de andere Westfriese gemeenten. Doel is om te leren van elkaar en samen op te trekken in verbetervoorstellen.
Bron tekst en foto: Gemeente Opmeer