Verordening tot wijziging van de Verordening rechtspositie raads- en commissieleden Enkhuizen 2022
De raad van de gemeente Enkhuizen
gelezen het voorstel van het presidium van 18 maart 2024;
gelet op artikel 96, eerste en tweede lid, van de Gemeentewet, de artikelen 3.1.4, eerste lid en 3.4.2 van het Rechtspositiebesluit decentrale politieke ambtsdragers en de de Regeling rechtspositie decentrale politieke ambtsdragers;
besluit vast te stellen de volgende verordening: Verordening tot wijziging van de Verordening rechtspositie raads- en commissieleden Enkhuizen 2022.
gelezen het voorstel van het presidium d.d. 18 maart 2024
De Verordening rechtspositie raads- en commissieleden Enkhuizen wordt als volgt gewijzigd:
De Verordening rechtspositie raads- en commissieleden wordt als volgt gewijzigd:
- 1.
- 2.
-
- 3.
-
Artikel 5 – Informatie- en/of communicatievoorzieningen raads- en commissieleden- 1.
- 2.
Een raads- of commissielid levert na beëindiging van zijn functie de ter beschikking gestelde informatie- en communicatievoorzieningen in bij de gemeente. Overname van de informatie- en communicatievoorzieningen na schoning is mogelijk tegen vergoeding van de resterende waarde van de voorzieningen in het economisch verkeer.
- 3.
- 4.
- 5.